2011/02/18

Himmelsk # 23 / SkyWatchFriday

...sky reflections
♥  ♥ 

6 kommentarer:

  1. Uma linda paisagem mostrando um céu infinito de cores magníficas! Parabéns pela foto!

    SvarSlett
  2. Flott bilde! Fint med de røde kulene.

    SvarSlett
  3. Hei du!
    Jeg sliter med internettet mitt, så dette blir bare en liten hilsen som takk for at du er med på himmelsk denne uken også!
    Dere er så flinke til å ta bilder og viser så mange flotte himmelbilder at det er en fryd!!
    Jeg kommer sterkere tilbake forhåpentligvis ganske så kjapt med en annen internettleverandør! Men jeg skal gjøre mitt beste for å få Mandagstema postet i morgen tidlig!

    SvarSlett
  4. Ville bare minne om at det er dags for
    FOTOKALENDER 2011/ FEBRUAR
    Håper du blir med denne måneden også!!!

    SvarSlett

Kommentar: